Flexibel och anpassningsbar vård- och omsorgslösning
Med Alteri Care är du själv med och anpassar och effektiviserar dina vård- och omsorgsprocesser till just din verksamhet. Samtidigt kan du erbjuda din målgrupp en lösning som är helt anpassad efter deras behov.
Plattformens modulära arkitektur hjälper till att förenkla arbetsmomenten och frigör värdefull tid för mer vård och omsorg.
Den grundläggande funktionen är säker kommunikation. Du väljer om chatt, videomöten, frågeformulär eller fildelning är det mest lämpliga för din verksamhet.

Säker inloggning med BankID, Freja eller SITHS

Meddelandefunktion för onlinechatt eller asynkron kommunikation

Frågeformulär med poängbaserad bedömning

Tidbokning och kalender för enklare vårdplanering

Utökat vårdteam Bjud in terapeuter och tolkar till ärenden

Filöverföring för bilder, dokument, filer och intyg

Kombinera med fysiska möten i den digitala processen

Ytterligare funktioner efter behov i frågor och myndighetsutövning